W jaki sposób ćwiczyć, żeby widzieć efekty? Jakie ćwiczenia są najbardziej miarodajne?


Dzieje chrześcijaństwa / środa, Październik 10th, 2018
Może być tak, że chodzimy na siłownię już od jakiegoś czasu, lecz cały czas nie widać rezultatów. Albo zdarza się również tak, iż co prawda mamy więcej mięśni w minimalnym stopniu, ale na tym koniec. Sporo ludzi z tego powodu frustruje się nie rozumiejąc, co robią źle. Zdaje im się, że cały ich trud idzie na marne, przez to również sporo osób się poddaje. Tymczasem są sposoby, w jaki sposób sobie z tym poradzić, należy jedynie wiedzieć o ważnych radach.

Należy nie zapominać o nadwyżce kalorii, która jest niezbędna przy budowaniu masy mięśniowej. Trenując regularnie na siłowni nie możemy zapominać o dobowym zapotrzebowaniu na kalorie. Bez tego nie uda się niczego zbudować, tym bardziej jak zdecydujemy się na trening siłowy, to musimy rzeczywiście pamiętać o odpowiedniej ilości kalorii. Nie warto poszukiwać jakiegoś cudownego sposoby na przybranie masy, gdyż taki najzwyczajniej w świecie nie istnieje – czytaj . Jeżeli ktoś obieca nam, iż w miesiąc można zostać kulturystą, to tego rodzaju obietnice można włożyć między bajki.

trening

Autor: brett jordan
Źródło: http://www.flickr.com

Budowanie masy mięśniowej polega na odpowiednich, regularnych treningach, do tego bardzo ważna jest odpowiednia dieta. Tak samo często pomagają inne środki, jak sterydy anaboliczne cykle, ale zanim się na coś takiego zdecydujemy musimy skonsultować się z właściwą osobą, jaka będzie nam mogła doradzić. Zawsze warto pracować na 100 %. Nie powinna istnieć coś takiego jak taryfa ulgowa. Jeżeli już zdecydowaliśmy się chodzić na siłownie, to nie powinniśmy tracić czasu na różnego rodzaju wątpliwości albo lenistwo. Mało tego, za każdym razem musimy dawać z siebie wciąż więcej, przez to możemy pokonać swoją niechęć – czytaj .

Nie oznacza to, żeby przesadzać, tak więc warto skończyć serię, gdy już czujemy, że więcej już nie damy rady. Jeśli chcielibyśmy rzeczywiście zbudować prawdziwą masę mięśniową, musimy przyzwyczaić się do treningów z większym obciążeniem. Podnoszenie dużych ciężarów pomaga w uzyskaniu właściwej masy mięśniowej. Mniejsze obciążenie jest dobre na starcie, ale jeśli chcielibyśmy rzeczywiście przybliżyć się do wyglądu kulturysty należy nie zapominać o dużym obciążeniu.