Jak zacząć uprawiać sport? Programy sportowe w telewizji


Dzieje chrześcijaństwa / środa, Październik 10th, 2018
Każdy dzień jest szansą na to, by nareszcie zacząć czynny tryb życia. Nawet kiedy masz za sobą kilka klęsk, nie zniechęcaj się. Skorzystaj z naszych wskazówek i pozwól, by tym razem udało ci się rozpocząć i nie przestawać. Jeśli nie wiesz, który sport dobrać, rozpocznij od tego, jakim lubiłeś zajmować się w dziecięctwie. Jeśli kochałeś rozrywki na świeżym powietrzu, umów się ze znajomymi na partię frisbee, lub zabierz psa na długi spacer. Jeżeli bawiło cię pływanie, pójdź na basen. Poczuj ową radość i rozkosz płynącą z praktykowania sportu.

program tv

Źródło: pixabay.com
Wypuść z ręki program TV i rozpocznij od wyznaczania sobie małych celów. Łatwe do dokonania cele dadzą ci mnóstwo satysfakcji i pozwolą kroczek po kroczku budować kondycję. Trudno przecież przebiec maraton kiedy wpierw nie zdołasz pokonać biegiem 3 km W śledzeniu sukcesów mogą ci pomóc rozliczne sportowe aplikacje na komórki. Wiele z nich jest darmowych! Dzięki nim możemy organizować treningi, notować odbyty dystans jak też czas wysiłku. Nie trudno o nudę, gdy za każdym razem realizujesz ten sam trening.

W dodatku nudzi się nie wyłącznie twój umysł, ale także ciało, co następuje najdalej po 6-8 tygodniach. Skutek? Brak postępów, niższe spalanie kalorii, zahamowanie wzmacniania się mięśni. Stąd modyfikuj treningi. Jeśli trenujesz dla zdrowia oraz dobrego samopoczucia, każdy trening może być inny! Siłę możemy budować na wiele sposobów! Jeżeli ostatni raz z treningami miałeś do czynienia na lekcjach WF w szkole podstawowej, masz więcej niż 45 lat albo na stałe przyjmujesz lekarstwa, zanim rzucisz się w wir treningów, idź do lekarza i uzyskaj jego zgodę na podjęcie jakichkolwiek aktywności. Pamiętaj też, iż kluczem do regularnych ćwiczeń jest spokojny start. Sprawdź program www.tv.plprogram

Jeśli na początku się sforsujesz, chęć na trening może przepaść. Przeto zacznij od 2 treningów w tygodniu po pół godziny każdy. Potem stopniowo zwiększaj ilość treningów i czas ich trwania. Ruch wymaga energii a także przyspiesza metabolizm. Toteż powinieneś zadbać o to, by dać ciału stosowne „paliwo”, które da ci energię do ćwiczeń i pozwoli prędko się po nich zregenerować. Postaraj się jadać trzy posiłki dziennie, jakie możesz dopełnić dwiema zakąskami. Przed treningiem sił dodadzą ci pokarmy bogate w węglowodany, zaś po wysiłku regenerację przyspieszy kombinacja białka z węglowodanami. Stawiaj na możliwie proste produkty jak też lekkie potrawy.